wtorek, 16 kwietnia, 2024
Strona głównaWiadomościZostawiłeś coś w SKMce? Zadzwoń od razu pod numer (22) 699 71...

Zostawiłeś coś w SKMce? Zadzwoń od razu pod numer (22) 699 71 95

Jadąc SKMką zdarza nam się przez nieuwagę lub zwyczajne roztargnienie zostawić coś w pociągu. Nasze szczęście jeżeli w porę zorientujemy się i zdążymy jeszcze wrócić na miejsce i zabrać zostawioną rzecz. Co jednak kiedy nie mieliśmy tyle szczęścia a na dodatek w momencie kiedy się już zorientowaliśmy widzimy jak pociąg odjeżdża z naszym bagażem lub częścią garderoby?

Odzyskany szalik
Odzyskany szalik (Fot Hubert Wasilewski)

Najczęściej do takich sytuacji dochodzi z rana kiedy jesteśmy zaspani lub bardzo się śpieszymy do pracy i przez zwykły pośpiech zapominamy o naszych rzeczach które zostawiliśmy w pociągu.

Taka sytuacja przytrafiła się ostatnio pani Agnieszce z Sulejówka która 7 listopada w drodze do pracy zostawiła w pociągu swój ulubiony szalik. O tym, że został w pociągu uświadomiła sobie w momencie kiedy wysiadła na stacji Warszawa Śródmieście i chciała poprawić szalik na szyi. 

Niestety w tym samym momencie zauważyła jak pociąg SKM odjeżdża ze stacji. Pani Agnieszka zdenerwowana całą sytuacją zadzwoniła do swojego męża z prośbą aby sprawdził w Internecie gdzie można w takiej sytuacji zadzwonić i odzyskać swój szalik. 

Mąż pani Agnieszki od razu wszedł na stronę www.skm.warszawa.pl/rzeczy-znalezione gdzie podany był numer telefonu (22) 699 71 95 do dyspozytora SKM do którego od razu zadzwonił. Pani która odebrała telefon poprosiła go o podanie jakim dokładnie pociągiem jechała jego żona oraz w jakim kolorze był szalik i w której części pociągu go pozostawiła.

Na koniec rozmowy przekazała mężowi pani Agnieszki, że skontaktuje się z kierownikiem pociągu SKM i jeżeli nikt nie zabrał szalika to oddzwoni do niego aby przekazać w jaki sposób odzyskać pozostawioną rzecz. Po niespełna 10 minutach odebrał telefon od dyspozytora SKM który przekazał mu że szalik jest u kierownika pociągu i można go odebrać na stacji Sulejówek Miłosna skąd wyruszyła w drogę do pracy pani Agnieszka.

Mąż pani Agnieszki odebrał szalik już o godzinie 12:00. Oznacza to że w ciągu niespełna 3 godzin od zgłoszenia dyspozytorowi SKM pozostawienia rzeczy w pociągu, szalik z powrotem trafił do swojego właściciela.

Osobom którym zdarzyła się podobna sytuacja radzimy aby w takiej sytuacji jak najszybciej zadzwoniły pod numer (22) 699 71 95 gdzie mogą poprosić dyspozytora SKM o kontakt z kierownikiem pociągu który będzie w stanie odpowiednio szybko zareagować. 

Dzięki temu mamy bardzo dużą szansę, że pozostawiona przez nas rzecz nie zginie i w szybkim tempie ją odzyskamy.

Pamiętajmy również, że wszystkie rzeczy jakie znajdziemy w pociągu SKM należy przekazywać kierownikowi pociągu.

Autor: WirtualnySulejowek.pl

RELATED ARTICLES

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Most Popular

Recent Comments